optumsaygomdumbay ankara escort escort ankara ankara escort ankara escort escort ankara ankara escort escort ankara
ODS Staré Město - Propagace a cestovní ruch ve Starém Městě
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

Cestovní ruch ve Starém Městě

 

Jmenuji se Jan Houdek, je mi 28 let a ve Starém městě žiji prakticky celý život. Vystudoval jsem v Brně Vysoké učení technické a nyní pracuji v oblasti marketingu jako architekt příběhů. Marketing mi učaroval, je super pomáhat lidem zviditelnit jejich práci, aby ji ostatní ocenili. Nejlepší na tom všem je, že každé snažení tvoří jedinečný příběh. Poznávám tak úspěchy i neúspěchy jiných, dozvím se spoustu užitečných rad a informací. Staré Město také píše svůj originální příběh, již hodně dlouhý a hlavně z pohledu historie, velice zajímavý.

Staré Město má obrovský potenciál, leží na začátku mnoha turistických tras, případně spoustu turistů Starým Městem projíždí. Naše město hrálo i v historii obrovskou roli, vždyť to bylo nejvýznamnější sídlo své doby. O to větší škoda je, že nedokážeme tento potenciál využít. Jen si spočítejte, kolik akcí za poslední 4 roky se ve Starém Městě a jeho nejbližším okolí událo!

Každoročně přijíždí na Slovácko mnoho turistů obdivovat krásy našeho kraje a vyzkoušet typickou moravskou pohostinnost. Avšak je potřeba podotknout, že bohužel jim nedokážeme nabídnout propracovaný systém, který by jim jejich poznávání ještě víc zpříjemnil. Jestliže budu holandský turista, který přijede do Starého Města z Prahy vlakem, tak první, co uvidím, je ošklivá budova nádraží a o jeho okolí se radši ani nezmiňuji. Informační služby zde také nenaleznu, takže pravděpodobně mi nezbyde nic jiného, než si najít nejbližší spoj do Uherského Hradiště. V tuto chvíli Staré Město ztrácí turistu, který zde mohl být ubytovaný, pravděpodobně by potřeboval něco sníst a také po návratu domů poreferovat svým známým, jak se u nás měl skvěle a doporučit jim návštěvu našeho města. Samozřejmě tímto přicházíme o spoustu finančních prostředků, které by mohly vést ke snížení různých poplatků, rekonstrukcím ulic a dalšímu rozvoji města.

Z vlastních cest po Evropě vím, že první dojem navštívené země dělá hodně. Není horší situace, když se nedokážu v místě pobytu domluvit a také když nikde nenaleznu adekvátní informace. Zkuste se také vžít do role turisty, který přijede strávit svou dovolenou u nás. Myslíte, že se dozví, co potřebuje? Bohužel si myslím, že v našem městě ne.

Proto bych se cíleně chtěl věnovat podpoře turistického ruchu. Navrhuji, aby místo Výboru pro partnerství měst, vznikl Výbor na podporu turistického ruchu, kdy v jeho kompetencích by nebylo pouze pořádání návštěv v partnerských městech, ale také propagace našeho města v České republice i zahraničí a tvorbu systému, který by přiměl návštěvníky ve Starém Městě pobyt delší dobu a nejen jím projet.

Díky svým zkušenostem z oblasti propagace chci nabídnout svou pomoct při tvorbě značky STARÉ MĚSTO, kterou bude znát spousta lidí, kteří budou moci říct: „To byla ta nejlepší dovolená.“

Děkuji Vám za podporu

Ing. Jan Houdek

lazerepilastr.com satisegitmeni.com steeldoortr.com ucakbiletleri.asia kiralikjeneratorler.net kiralikminibustr.com drestetik.net estetikburun.asia implantdistr.com jeneratortr.com dilkurslari.asia> medyumlari.com>